Thian Heyns, ‘n TLU SA Jongboer-finalis van Clocolan, bewys dat ‘n sterk handelsmerk nie afhang van groot advertensieveldtogte nie. Sy suksesverhaal bied ‘n kragtige les in handelsmerkstrategie, gebaseer op persoonlike waardes en ‘n outentieke storie wat ewe doeltreffend is as dié van ‘n korporatiewe reus.
‘n Handelsmerk Gebou op Kwaliteit Bo Kwantiteit
Thian se hele benadering tot boerdery word saamgevat in sy filosofie: “As jy net 10 beeste het, moet dit die beste 10 wees.” Hierdie stelling is die kern van sy handelsmerk. In ‘n bedryf wat dikwels op skaal en volume fokus, onderskei Thian homself deur ‘n onwrikbare toewyding aan uitnemendheid en genetiese verbetering. Sy streng seleksie vir sy Sussex-stoetery posisioneer sy boerdery as ‘n verskaffer van hoëgehalte produkte, wat onmiddellik vertroue by potensiële klante inboesem. Hierdie fokus op kwaliteit is sy unieke verkooppunt wat hom van ander onderskei.
Die Krag van ‘n Persoonlike Storie
Wat Thian se handelsmerk werklik laat uitstaan, is die narratief van volharding en nalatenskap. As ‘n vyfde-generasie boer wat sy familieplaas van die grond af herbou het met minimale toerusting, verkoop hy nie bloot vleis en graan nie. Hy verkoop ‘n verhaal van harde werk, vasberadenheid en ‘n visie vir die toekoms. Hierdie persoonlike storie skep ‘n diep emosionele band met verbruikers wat ‘n gesig en ‘n beginsel agter hul kos wil hê.
Dit bewys dat ‘n handelsmerk se grootste bate die outentieke verhaal is wat die produk vergesel. Sy reis is ‘n inspirasie vir ander jong boere en ‘n bewys dat ‘n volhoubare toekoms in landbou gebou kan word, een beplan- en -uitgevoerde stap op ‘n slag.